За
інноваційним потенціалом досвід «Формувальне оцінювання на уроках математики як
засіб управління самооцінкою школярів» носить комбінаторний характер, бо передбачає конструктивну інтеграцію відомих ідей та методик з сучасними
перспективними веб-технологіями, що дозволяє
вчителю творчо інтерпретувати різні підходи до організації навчально-виховного
процесу.
Для практичного впровадження формувального оцінювання в навчально-виховний
процес, з метою економії навчального часу, автор досвіду залучив сервіси Web 2.0., яким притаманні такі риси як
толерантність, довіра,
доступність, відкритість.
На
платформі Блоггер (Blogger)
автором
досвіду був створений блог «7-миКлАсНа МаТеМаТиКа» (http://roykooksana1.blogspot.com)
Комментариев нет:
Отправить комментарий