Мета досвіду
Мета даної розробки –
створення навчального середовища, яке спрямоване на підвищення мотивації школярів
до вивчення математики; розвиток та саморозвиток особистості, самооцінювання та
самореалізація в умовах компетентнісно спрямованого навчання.
У процесі роботи над проблемною
темою вирішуються наступні завдання:
1.
Розробка форм та прийомів формувального оцінювання на
уроках математики.
2.
Сворення за допомогою сервісів ВЕБ 2.0.освітнього середовища для
індивідуальної навчальної взаємодії з метою
формування в учнів навичок самоконтролю, самокорекції, самопізнання.
3.
Розробка інструментарію щодо визначення ступеня впливу формувального оцінювання на мотивацію школярів при вивченні математики.
4.
Застосування дистанційної підтримки освітнього процесу засобами ІКТ-технологій.
Отже, змодельований відповідним чином навчально-виховний
процес надасть можливість вчителю процес оцінювання зробити збалансованим, в
якому є належне місце самооцінці навчальної діяльності учня.
Умови та результати впровадження
Перша і найголовніша умова впровадження формувального оцінювання: використання різного інструментарію, що вимагає певної організації
навчального процесу, а саме: активізації учнів та їхньої взаємодії у парах і
групах, співпраці з вчителем.
Друга важлива умова відноситься до використання результатів оцінювання: щоб
оцінювання дійсно було формувальним, необхідно його результати використовувати
для коригування навчання і викладання. Вони обов'язково повинні передаватися в
руки учня і використовуватися для планування подальшої діяльності – тільки тоді
формувальне оцінювання буде позитивно впливати на навчальну мотивацію школярів і
на їх самооцінку.
Третя умова впровадження
формувального оцінювання – усвідомлення того, що його введення неминуче пов'язане зі зміною ролі
учителя у стосунках з учнями, від педагогічного стилю; жорсткий зовнішній
контроль та звітність не сприяють розвитку нової оціночної практики.
Очікувані результати застосування формувального оцінювання:
1. Забезпечення засвоєння
стандарту освіти всіма учнями в найбільш комфортних для кожного умовах;
2. Максимальне наближення кожного учня до запланованого ним результату у випадку, якщо результат виходить за рамки
стандарту;
3. Формування оцінної самостійності учнів;
4. Формування адекватної самооцінки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий