Інформаційно-педагогічна модель досвіду

Мета  досвіду  

Мета даної розробки – створення навчального середовища, яке спрямоване на підвищення мотивації школярів до вивчення математики; розвиток та саморозвиток особистості, самооцінювання та самореалізація в умовах компетентнісно спрямованого навчання.
         У процесі роботи над проблемною темою вирішуються наступні завдання:
1.     Розробка форм та  прийомів формувального оцінювання  на уроках математики.
2.     Сворення  за допомогою сервісів ВЕБ 2.0.освітнього середовища для індивідуальної навчальної взаємодії з метою формування в учнів навичок самоконтролю, самокорекції, самопізнання.
3.     Розробка інструментарію щодо визначення ступеня впливу формувального оцінювання на мотивацію школярів при вивченні математики.
4.     Застосування дистанційної підтримки освітнього процесу засобами ІКТ-технологій.
Отже,  змодельований відповідним чином навчально-виховний процес надасть можливість вчителю процес оцінювання зробити збалансованим, в якому є належне місце самооцінці навчальної діяльності учня.

Умови та результати впровадження

Перша і найголовніша умова впровадження формувального оцінювання: використання різного інструментарію, що вимагає певної організації навчального процесу, а саме: активізації учнів та їхньої взаємодії у парах і групах, співпраці з вчителем.
Друга важлива умова відноситься до використання результатів оцінювання: щоб оцінювання дійсно було формувальним, необхідно його результати використовувати для коригування навчання і викладання. Вони обов'язково повинні передаватися в руки учня і використовуватися для планування подальшої діяльності – тільки тоді формувальне оцінювання буде позитивно впливати на навчальну мотивацію школярів і на їх самооцінку.
Третя умова впровадження формувального оцінювання – усвідомлення того, що його введення неминуче пов'язане зі зміною ролі учителя у стосунках з учнями, від педагогічного стилю; жорсткий зовнішній контроль та звітність не сприяють розвитку нової оціночної практики.
Очікувані результати застосування формувального оцінювання:
1.    Забезпечення засвоєння стандарту освіти всіма учнями в найбільш комфортних для кожного умовах;
2.     Максимальне наближення кожного учня до запланованого ним результату у випадку, якщо результат виходить за рамки стандарту;
3.     Формування оцінної самостійності учнів;
4.     Формування адекватної самооцінки.


Комментариев нет:

Отправить комментарий